17 år senare......



Igår träffade jag en gammal vän ååååååå vad det va kul.

Vi va rätt tjocka när vi träffades för förts gången....på BVC kurs.

Vilka tjejer vi va! satt där och drömde hur livet skulle bli med små bebisar.

Men det blev ju bra och under åren har vi faktiskt hållit kontakten,,,speciellt M och jag.

Ibland med 5 år emellan och ibland en vecka.

Så igår bestämde vi att vi skulle träffas och som vi pratade jag hade hur ont i halsen som helst när jag kom hem (rätt otränad eftersom jag har ett ensam jobb) så min hals va helt trasig.

Men vi stämde av rätt rejält.. pratade om allt som hänt och att våra barn faktiskt fyller 17 år nu.

Helt otroligt!!!

Vi va egentligen flera tjejer som höll ihop ...först ut var det  M som fick sin lilla dotter en för övrigt mycket dramatisk upplevelse (som vi gick igenom igår).

Sen var det då jag och N som ständigt tävlade om vem som skulle kläcka först , N var helt säker på att det var hon.

Men se det blev inte så jag fick min lilla gosse på dan och N fick en flicka.

Dagen efter HAHAHA!!

Detta bråkade vi om i alla år (på skoj).

I förra veckan fick jag höra att N har lämnat oss (jag som hade tänkt ringa)

Tyvärr tog cancern hennes liv som för så många andra mammor.

Därför skänker jag här en tanke till hennes barn.

Vila i frid !!!många kramar A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0