ORDSPRÅK

De flesta jag känner brukar alltid planera eller tänka på vad dom ska göra härnäst det kan vara en resa eller bara vad man ska göra i nästa vecka jag är likadan ...tror jag.
Men nu har jag bestämt mej för att stanna upp och tänka vad jag gjorde under veckan som gick om den var bra eller dålig om det var något jag kunnat göra annorlunda eller om jag helt enkelt är nöjd.
När jag gjort detta kommer jag alltid låta det följas åt av ett ordspråk.
ORDSPRÅK SÄGER GANSKA MYCKET.
Den här veckan som varit kom att bli lite annorlunda ..varför då undrar ni.... jo det ska jag berätta jag hade nämligen lusten att gå ut och gå (det har aldrig hänt under frivilliga former)
Jag gick faktiskt 15 min i tisdags 10 min i onsdags OCH 30 min i fredags HALLELUJA!!
Dessutom så är det söndag imorgon och då är det ju loppispromenaden.
Jag gillar det inte ,det är kallt och tråkigt.
Lite roligare på sommaren KANSKE!!!

SÅ DETTA BLIR VECKANS ORDSPRÅK:

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0