MIN MÅNDAG STEG 1 TILL 3



På söndagskvällen lästa jag den här boken och efter att ha läst den gav jag mej f-n på att från och med nu bara fokusera på att se allt positivt även om en del nära och kära gnäller ibland ...för det är genom positiva tankar man lyckas det är jag nu helt övertygad om ....
Så på måndagen struntade jag i tvätten utan tog en trevlig dag i ensamhet på stan och shoppade och inspirerades av vårsolen som faktiskt tittade fram.
......och vips så stog dessa vackra stövlar som bara skrek KÖP MEJ!!!!


Självklart föll jag för det så här är dom .........mina nya måndagsskor.
Glad för de lilla (det var ju halva priset)
Avslutade jag därför dagen med en god latte och vaniljkrämsbulle ,med avstängd mobil framför mitt lilla vårstilleben.


...efter den här dan känns det helt ok att gå och jobba en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0