JAG SAMLAR PÅ.......



Jag samlar på massor av saker mitt senaste projekt är gamla registreringskyltar från Amerikanska bilar ifrån olika delstater.
Tycker det ser rätt coolt ut i min annars så sparsmakade hall med vita väggar.
Hittils har jag fått ihop fyra stycken men hoppas att jag hittar fler i sommar då jag ska vältra mej i alla loppisar jag ska gå på.
Jag vet en kille som varje år står på en alldeles särskild loppis ,tyvärr är han väldigt dyr men det går alltid att förhandla och det är ju liksom det som är grejen med loppis.
Nu längtar jag verkligen efter milslånga loppisar med en vagn i min ena hand fylld med skatter och en iskall öl i den andra.
ME LIKE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0