EN KÖRIG VECKA

Ingen kan ju  komma och säga att jag inte lever upp till mitt motto som fikakung ,för så här såg min vecka ut:
MÅNDAG:
Ledig va ute på stan och fönstershoppa avslutade dagen med en god latte och nybakt vaniljkrämsbulle i ett ganska trevligt sällskap (mej själv)
TISDAG:
På jobbet som vanligt ...då kommer min mamma och överraskar med nybakta äppelkakor och kaffe ,,du e så snäll lilla mamsen.
ONSDAG:
Kära lilla grannen släntrar in på jobbet med nygjord latte men inga bullar (hon håller diet) fast jag räddade upp situationen med en sparad kexchoklad.Tack kompis för en trevlig förmiddag.
TORSDAG:
Telefonen ringer tidigt (vid 8.00) och en gammal jobbarkompis ringer för att bjuda på frukost med nybakta frallor ,kaffe och en massa goda pålägg.Fram för fler frukost träffar shompan!!!
FREDAG:
Överraskning igen två trevliga vänner från förr dimper in på jobbet med nybakta kanelbullar och en nybakad bebis (som bara sov)
Ännu en trevlig vecka på jobbet. 
Inte så olik andra veckor men ändå.
Tack alla mina vänner för att ni gjorde min vecka så bra......hoppas ni kommer igen det är ju 46 veckor kvar det här året.
KRAM ALLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0