DET FINNS EN BILD.......

Det finns en bild som förföljt mej sen jag var ca 7 år.
Omedvetet så har den funnits med i ALLT som jag gjort tex vad jag gillat för kläder eller frisyrer.
Hur jag tycker den ultimata kvinnan ska se ut helt enkelt.
Jag har ända sedan dess letat efter de rätta röda stövlarna och hade under många år hellångt kastanjefärgat hår.
Sista tiden har den här bilden varit väldigt stark jag vet inte riktigt varför men jag var iallafall tvungen att åka hem till mina föräldrar bara för att  få hålla i det gamla vinylskivomslaget..
Känslan av total trygghet och lycka kommer över mej som inte går att förklara.


EMMYLOU HARRIS "ELITE HOTEL" VÄRLDENS VACKRASTE KVINNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0