VAD SYSSLAR JAG MED??

När skrev jag ett inlägg senast?!
Jag vet det  var ett tag sen men som sagt min nya kamera och jag är inte sams,det är mycket på jobbet just nu och jag väntar och längtar efter julledigt.Dessutom så insjuknar en efter en i min närhet av diverse förkylningar och krämpor.
Men lite kul har det väll hänt runt omkring och för att nämna några så kanske jag ska berätta lite.
Julia den lilla modiga flickan har sjungit solo för 600 st i skolan och hon sjöng så fint Bryan Adams "Ewerything i do,i do it för you. MODIGT!
Jag har fått ny style till min hemsida och blogg på arbetsplatsen samt superfina visitkort och presentkort som avspeglar min lilla affär perfekt.PERFEKT!
De sista matcherna är snart spelade för säsongen och Jacks serie i HJ leder stort så förhoppningsvis leder det till att gå upp i ettan.BRA!
Lillebror har gått och blivit sjuk!!!!
Kan det ha att göra med att man är ute och springer på nätterna ,månne?!
Vem vet?
Men som sagt snart är det julafton och julledigt ..det är 5 arbetsdagar kvar sen blir det ledigt i 3 dagar.
Sen ska det arbetas i 4 dagar och efter det blir det ledigt i en vecka,jag längtar!

Visar en bild på min fina nya style som jag fått designat av "Russin Eriksson" som gör fantastiska arbeten inom media och design.
En konstnär du troligtvis aldrig tänkt på att du sett men som ligger bakom ett flertal konstverk visitkort och skyltar i Stockholm.



Tack Morbror Anders eller som ditt artistnamn Russin!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0