SJUK SJUK OCH SJUK

Jag bli ALLTID sjuk till jul eller strax före ,,såäven denna gång.
Lördagen före jul mitt under en 40 års fest blev jag sjuk med feber , snor som rann,halsont och hosta.
jag var dock inte den första som däckade,Joel var redan genomförkyld och även Julia.
Tydligen räckte inte det för dan före julafton fick Julia maginfluensa och 4 dagar senare låg jag med toaringen runt halsen.
Fast vi är så duktiga på att äta vitaminer och idrotta (inte jag) så blir vi alltid sjuka till jul.
Vi får väll hoppas att det för våran del är över nu....



Det här äter vi dagligen.......
Vad är problemet!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh stackare!

Hoppas ni är krya snart igen!!!

Så går det när man är ledig vettu!



Kramar

2009-12-29 @ 15:49:38
Postat av: Eva

Hoppas att ni mpr bättre nu, jag har oxå maginfluensa så det är nog nåt som går. Önskar er alla ett GOTT NYTT ÅR 2010

2009-12-30 @ 11:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0