NU KAN JULEN KOMMA

Efter att ha sett allas juliga och ljuvliga bloggar med än den ena än den andra julgottern får väll jag visa att jag ägnat mej åt julstyling/städning istället.
Det blev en svart-vit-silver jul här i huset.



Så välstädat så....



Japp det var svarta stjärnor i fönstret och silverstjärnor runt stormlyktorna.



Jorrå jag hann faktist baka lite i måndags så det räcker...där uppe i glasburken ser ni syltgrottor och pepparkakor och i kylen står en morotskaka.
Nu dan före tomtedan gjorde jag knäck och risalamalta ala Danmark.



Jag hann att klä om alla skåp till juligare tyg ,VIKTIGT!



Ja det är viktigt att ha fint på/i skåpen...



Jag gillar skåp....tänk att komma hem från jobbet och mötas av ett så här fint skåp.
Sen att det ligger 700 par dojjer och femton jackor på golvet ...det får man stå ut med men bara om man har ett fint skåp,ja det känns iallafall bättre tror jag.

Avslutar med två bilder den ena med min nya klocka...som jag tycker är riktigt cool.



och sen så självklart granen som står klädd och fin...nägot tjock kanske men söt ändå och överfylld med silverkulor..



Visst är den SÖT?!
Nu passade jag på att visa lite bilder när hemmet var något sånär välstädat och som sagt inte massa bilder på hembakt och inte heller på nån snö ,,,det tar vi en annan gång.
Om 45 min är det julafton .....

GOD JUL PÅ ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0