NOVEMBER ÄR ÖVER!

Det är mycke nu.....för familjen G.

18 träningar i innebandy
20 matcher ca
7 st klädpartyn på kvällstid
4 möten kvällstid
2 kalas
1 konferens med övernattning
Massor med skola och det vanliga (jobbet)
Besök från Danmark
1 ryggskott
1 muskelbristning i låret (pågående) dock ej jag...

Japp detta var november!

Nu tror jag vi ska ta det liiite lugnt ända fram till jul!



Är det konstigt att man är lite sliten!?



...men det är så här det ser ut ,,,kanske november varit lite värre än vanligt ,fast det är klart det här va första gången jag räknade efter ....





Kommentarer
Postat av: Jessica

:D åh jösses min skapare!

Jag blir trött bara jag läser om det!

Tack för gratulationer(na) :D



Det var en slagen liten hjältinna som kämpade emot sömnen läääänge idag ;p



Vi ses snart!

Kram

2009-12-02 @ 20:21:03
URL: http://sienneis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0