MINNES BILDER





Min spalje jag byggde tidigt i våras är nu i full blom eller den är iallafall beklädd med blommor
precis så som jag vill att den ska vara.
Jag vet inte vart konstruktionen och iden kom ifrån men jag vet att jag har ett enormt bildminne och en bildbank i mitt huvud som alltid kommer till användning i mitt skapande.
Just den här iden vet jag inte förrän en vän kommenterade på bloggen att det kanske var Öresundsbron som gett mej inspiration denna gång....
...och vem vet eftersom den passeras av oss några gånger per år och eftersom jag är halv Dansk så kan det mycket väl vara så.



Se vajern på bilden kan det vara där min inspiration föddes?

Kommentarer
Postat av: Jessica

:) You're next ;p



Ja, visst blev det jättefint!!!

Hon är så duktig Anne...



Men du har ju hunnit göra rabarberfat!

Och Parabolbadet!!! Och och och du har ju gjort massor! Hela grunden målad och blommor å "segel" och allt!



Vi prata om nästa vecka, anne for bort i morse...

Jag måste fixa dopklänning :o



Massa kramar till dig!

2009-08-25 @ 14:07:42
Postat av: Anne

Kolla vad fint med spaljen! Tackar för bilderna, få se om jag kan få fart på Olov eller så får jag bygga själv.. Hm, inte min starka sida.

Får suga på den karamellen en stund.

Kram

2009-08-27 @ 14:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0