SNART EN NY VECKA



Vilken härlig sol idag och med det bra affärer och glada människor.
Tog en riktig vårstass på mej idag (inget svart) och målade tånaglarna för nu ska det bli sommar.

Imorgon börjar en ny vecka med nya utmaningar, den första utmaningen imorgon blir att träffa rektorn i skolan som inte har någon som helst förståelse för att ungdomar tycker och tänker på sitt eget sätt.
DET SKA BLI SPÄNNANDE ,UPP TILL KAMP!

HITTADE ETT HELT UNDERBART CITAT NÄR JAG LETADE EFTER ETT PASSANDE ORDSPRÅK FÖR VECKAN SOM GÅTT...ÄR INTE DETTA LIVET SÅ SÄG!

Jag älskar att lata mig. Jag älskar att syssla med struntsaker, påbörja hundratals projekt och aldrig avsluta ett enda, komma och gå precis som jag vill, ändra mig när som helst... och bara följa ögonblickets ingivelse.
(undra ifall rektorn tycker som jag och min söta son)

Kommentarer
Postat av: jessica

Hjälp, det passar inte alls in på mig :(

Jag skulle bli hyperstressad om jag inte fick AVSLUT!



Vilken tur att alla är olika!!!

Kram

2009-04-28 @ 21:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0