ÄLSKADE FÖRÄLDRAR


                      <3<3<3Min lilla mamma och pappa <3<3<3

Jag brukar tänka på hur livet kommer att bli när våra föräldrar inte längre finns...

Vem ska man då ringa när det krisar eller när man begöver goda råd ...att vara äldsta generation är inget jag ser fram emot.
Att jag ska bli den man ringer och frågar om goda råd är något jag är helt främmande för.
Jag hinner inte bli tillräckligt stor eller klok innan det är dax.
Allt i livet kretsar kring våra föräldrar ,,har ni tänkt på det!

-Mamma snälla kom och hjälp till med lite bullar eller med sällskap till sjuka barn eller jag vill ha en fika jag kommer nuuu!
ELLER
-Pappa hur skulle du gjort med den där idioten hit eller dit eller vad ska man ha för bil,hus, bra bankråd ,hjälp jag behöver pengar.
ELLER
-Farfar (läs svärfar) Faan du måste hjälpa oss med sopor ,träningar skottning av snö ,ungar -Hur ska vi hinna!
ELLER
-Farmor (läs svärmor) Vi hinner inte äta kan du fixa nåt ,barnens mobil har gått sönder kan du låna ut lite ,vi vill ha ett litet utflyktsmål kan du bjuda på fika och massor av kakor.

....OCH TÄNK BARA ALL DEN KÄRLEK SOM DE GER SINA BARNBARN

SNÄLLA SNÄLLA LOVA ATT FINNAS FÖR ALLTID DET KOMMER INTE GÅ ANNARS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0