MIN MENY TILL HALVÅTTA HOS MEJ START TORSDAG

Mitt sällskap i "Halvåtta hos mej" vill inte lägga ut sin meny än så jag lägger ut min meny ensam.
Min taktik för att vinna är att servera det alla tycker om (som nästan är omöjligt)
FÖRÄTT:
Ungerskt vitt bröd som rostats i ugn och har ett täcke utav hackad avocado och tomat med lite salt och olivolja
VARMRÄTT:
Kebabpinnar av köttfärs med ris och jordnötssås
EFTERRÄTT:
Cocos pannacotta med färsk ananas
Allt måste dessutom vara mjölkfritt annars kan inte domaren äta


Kommentarer
Postat av: Joel

aldrig det suger juh han ska inte vara med !! , inte min dag ialf för det går inte .. , bara för att du kommer på mat utan mjölk ...

2009-04-14 @ 14:05:10
Postat av: julia

ja det verkar ju ganska gott :-/

2009-04-14 @ 19:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0