HALVÅTTA HOS MEJ DEL 3

Näst sista dan och det är Julias tur jag börjar med att visa dukningen samt fördrinken för sånt ger plus
Perfekt dukning med tända ljus och färska blommor



Fördrink som matchar dukningen (drinken är svagt rosa)



Nu till maten först ut är förrätten



Hårdbröd med färskost "creme carbonara julia" och sallad.
Min åsikt: färskosten var mycket god kanske lite torrt med hårdmacka men smaken var bra.

Varmrätt:



Grillad kyckling med råstekt potatis samt tomatros fylld med gurka.
Min åsikt: grillad kycklig är alltid gott och råstekt potatis är en av mina favoriter men tyvärr var potatisen inte saltad
ett plus är upplägget det var mycket vackert.

Efterrätt:



Varma hallon med vaniljgräddglass.
Min åsikt: Supergott helt klart den bästa efterätten på hela veckan.

Sammanställningen på denna kväll blir följande: Mycket bra gjort av en som aldrig lagat mat förut (vi hjälpte inte till alls) .Ett minus är att det var lite mat och potatisen var osaltad men efterätten var grym dukningen var på topp och underhållningen i matsalen var mycket bra (AIK slog Warberg i final) sånt ger plus.
Därför får Julia en
.
.
.
7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0