ÄNNU EN VECKA ÄR TILL ÄNDA OCH ÄVEN ETT ÅR


Ett år har nu gått på min egna lilla arbetsplats och jag kan bara konstatera att det gick ....

VÄLDIGT BRA!

Jag inser att jag är djäääävligt seglivad och envis och att det är en merit dessutom trodde jag aldrig!

Och efter att ha räknat hela natten så kan jag bara gratulera mej själv till ett MYCKET bra arbetsår.
Eftersom ingen chef nu kommer att komma med varken en blomsterkvast eller guldklocka så får jag väll hitta på nått själv.......(tänk)...(tänk),,,,(tänk) ...hm just det jag får vara ledig en extra dag nästa vecka GRATTIS!
Så veckans ordspråk måste bli:

HELLRE LÅNGSAMMA 50 ÖRINGAR ÄN SNABBA KRONOR!


Kommentarer
Postat av: Adam

En bra lördag.

2009-04-06 @ 14:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0